Τρίτη 23 Ιουνίου 2009

Βάλε χρώμα


Πάντα μου άρεσε να μιλάω με τα χρώματα,να μπερδεύω τις μπογιές και να περιμένω να βγει το αποτέλεσμα.Τον τελευταίο καιρό ζωγραφίζω με μπλέ του ουρανού και της θάλασσας,με κίτρινο του ήλιου, με πράσινο των δέντρων, με πορτοκαλί της καρδιάς μου, με κόκκινο της αγάπης μου.

Είναι όμορφο να ζωγραφίζεις την ζωή σου με τα χρώματα που επιλέγεις εσύ ο ίδιος και να χαμογελάς με αυτά τα πολύχρωμα χρώματα.Είναι υπέροχο να χαμογελάς το πρωί και να ζωγραφίζεις την κάθε μέρα.Είναι υπέροχο να προσπαθείς να ζωγραφίσεις τα μάτια σε ένα χαρτί κοιτάζοντας αυτά τα μάτια με τα δικά σου.

Θέλω να φτιάξω σχέδια και σχήματα γεμάτα από το δικό μου εγώ, θέλω να σκέφτομαι ουρανούς και ήλιους και όμορφα τοπία, με πυκνότητα βλάστησης. Σκέφτομαι πως με μιας με ένα κλάμα μπορεί η ζωή σου να γίνει ροζ ή μπλε.

Σκέψεις πως το αγαπημένο μου παγωτό θα είναι πάντα λευκό και πως οι φράουλες που μ΄αρέσουν μια ζωή θα είναι κόκκινες. Σκέψεις πως η ζωή μας είναι καλύτερη όταν όλα είναι πολύχρωμα και φωτεινά.